آغاز ویژه برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) هم زمان با ۱۲ محرم 

آغاز ویژه برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) هم زمان با ۱۲ محرم 

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) در سطح مساجد جنوب کرمان هم زمان با ۱۲ محرم آغاز شده و ۲۵ محرم پایان می یابند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) در سطح مساجد جنوب کرمان هم زمان با ۱۲ محرم آغاز شده و ۲۵ محرم پایان می یابند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این ویژه برنامه ها، بیان کرد: اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای دفع ویروس کرونا، یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) است که با هدف ترویج قرائت این دعا در ایام محرم شامگاه گذشته هم زمان با شب هفتم محرم آغاز شد.


وی افزود: این پویش در سطح مساجد جنوب کرمان به صورت صورت غیرحضوری (پخش از بلندگو) یا قرائت در مراسم عزاداری ابا عبدالله (ع) همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار می‌شود.


خوبی زاده ابراز کرد: برگزاری نشست حضوری در سالروز روز شهادت آن امام همام با محوریت امام سجاد (ع) و صحیفه سجادیه، یکی دیگر از این ویژه برنامه ها است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین سعی داریم با دعوت از یک کارشناس برجسته کشوری یک نشست مجازی را با حضور مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان با موضوع امام سجاد (ع) برگزار کنیم.


وی اظهار کرد: پخش صلوات خاصه آن حضرت در شب شهادت و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء از ماذنه های مساجد و فضای مجازی یکی دیگر از این ویژه برنامه ها است.


خوبی زاده اضافه کرد: همچنین قصد داریم یک مركز نيكوكاری مزین به نام مبارک امام سجاد (ع) را در یکی از مساجد جنوب کرمان با همكاری كميته امداد امام خمینی (ع) راه اندازی کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: برگزاری مسابقه حفظ صلوات خاصه امام سجاد (ع) و فعال کردن شبكه كانون ها و مساجد هم نام آن حضرت نیز به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) اجرا می شوند.


وی در خاتمه یادآور شد: مصاحبه با شخصيت های دینی و علمی استان با موضوع صحيفه سجاديه و همچنین انعکاس اخبار فعالیت های کانون ها و مساجد نام گذاری شده با نام آن حضرت توسط خبرگزاری شبستان از سایر ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) است.

پایان پیام/ 586